Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 9 Oct 2024 08:41:25 +0300

Tere!

Anija Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/00504 
aadressile Harju maakond, Anija vald, Kehra küla, 11129 Kehra tee// 
Jõekalda// Jõeääre// Kaevu// Kaldajõe// Lepa tee// 1// 2// 3// 4// 6// 7// 
Marju// Mäe, Harju maakond, Anija vald, Kehra küla, Jõekalda// Jõeääre// 
Kaevu// Kaldajõe// Lepa tee// 2// 2a// Mäe (Lepa tee, Tänavavalgustus) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27135361>  (menetlus nr: 
412733), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 21.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Anija Vallavalitsus) või menetleja (KALEV LAAST) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister